Vissza a főoldalra / back to home
Regisztráció
A részvételhez elõzetes jelentkezés szükséges. Regisztrálni az alábbi módokon lehetséges:
hagyományos módon, a jelentkezési lap kitöltésével letöltés
on-line regisztrációs ûrlap használatával link

Vissza- igazolás
A jelentkezések beérkezése után hivatalos visszaigazolást küldünk, az igényelt postai csekk, vagy átutalási számla kíséretében. Amennyiben visszaigazolásunk a jelentkezést követõ 1-2 napon belül nem érkezne meg, ezt jelezze a kongresszusi titkárságon!

Befizetés és számlázás
A részvétel feltétele a regisztrációs díj befizetése. Visszaigazolás során megküldjük ehhez az Ön által igényelt postai csekket, illetve átutalási számlát.
Amennyiben költségeit intézete, szponzora vagy cége fizeti, kérjük jelölje meg a "Számlázási cím" rovatban a pontos számlázási nevet, címet, valamint a kapcsolattartó elérhetõségét, mivel számlánkat utólagosan nem módosíthatjuk.

Banki átutalás esetén a fizetéseket az alábbi számlaszámra kérjük teljesíteni:
Asszisztencia Kft.
CitiBank Rt., H-1054 Budapest, Vörösmarty tér 4.
Számlaszám: 10800014-80000006-10854699

A banki átutalások, illetve a postai csekk feladóvevényén kérjük minden esetben tüntesse fel a jelentkezõ nevét, és a "UROL" feliratot!

Lemondási feltételek
Csak az ASSZISZTENCIA Kft-nek címzett, 2006. szeptember 20-ig beérkezett írásos lemondások vehetôek figyelembe. A megadott határidô elôtt beérkezett lemondások esetén a befizetett regisztrációs díjat és a szálláselôleget 20% adminisztrációs költség levonásával fizetjük vissza. A határ- idô után beérkezett lemondások esetén visszafizetésre nincs mód.

© Asszisztencia Szervező Kft. Email: Telefon: +36 1 350 1854